Crăciun.

Mă gândeam zilele astea mergând dintr-o parte în alta a orașului că n-am mai scris de mult. Pe blog, că în carnețel scriu aproape în fiecare zi. Părea mai ușor înainte să-mi aștern gândurile și pe-aici, acum pare mult mai greu.. și ca să fiu sinceră nici timp nu mai am.

Totuși, voi scrie în câteva cuvinte ce înseamnă Crăciunul pentru mine. Încă de când eram mică, pentru mine perioada asta din an era cea mai frumoasă, cea mai importantă; poate pentru că în perioada asta eram alături de familie, toată lumea își făcea timp pentru prânzul împreună, pentru activitățile de după. De când mă știu Crăciunul pentru mine înseamnă fericire. Iar anul acesta am fost puțin tristă, dar apoi toate s-au așezat la locul lor și a trecut și fericirea pe la mine.

Vă urez cu întărziere tuturor sărbători fericite și liniștite !

 

P.S : Pentru tine ce înseamnă Crăciunul ?

Crăciun.

3 thoughts on “Crăciun.

Leave a Reply

