de pe acasă

În camera în care mai demult nu găseam decât un fel de gol care nu mă lasă să fiu fericită acum simt sentimentul de „acasă”. Nu credeam vreodată că o să mă simt atât de în siguranță între acești patru pereți. Aici, în patul în care practic am crescut, aici, în camera în care am atâtea amintiri mă simt acasă cu adevărat. Mă simt fericită că am un loc în care pot intra, la ușa căruia pot lăsa grijile și lacrimile. Aici până și aerul e mai prietenos.

Poate că au fost prea multe schimbări într-un timp mult prea scurt, poate că e normal să fie așa, poate că sunt eu prea sensibilă, dar știu sigur că cel mai mult mi-a lipsit căldura din camera asta, oamenii care vin și se strâng în jurul biroului și râd chiar și la glumele mele cele mai proaste. Da, cred că mi-a lipsit căldura familiei, pe care oricât de mult ai iubi pe cineva și oricât de bun ți-ar fi un prieten n-ai să poți să o înlocuiești.

de pe acasă

Leave a Reply

