ești bine când e rău

mi-e nu știu cum de orașul ăsta plin de lumini

mi-e nu știu cum să mă plimb singură pe unde ne plimbam în doi;

și mi-e nu știu cum când văd că pentru tine chiar n-a contat nimic.

parc-aș fugi, dar parc-aș încetini pasul

parcă te-aș suna, dar parcă te-aș ignora;

și parcă nu mi-e bine nici fără tine, dar nici cu tine…

și m-am săturat să te văd verificând ceasul din 2 în 2 minute

și m-am săturat să-mi verific ceasul din minut în minut

și telefonul din 5 în 5 minute

și mailul în fiecare zi

nu mai vreau așteptarea asta

că oricum n-o să vii.

p.s : tot mai bine-i când e rău lângă tine.

ești bine când e rău

Leave a Reply

