4 spre 5, 1 spre 2

Într-o seară ploioasă de octombrie am alergat după florile de mai uitate-n rucsacul tău…

Aș vrea să-ți vorbesc, să-ți mărturisesc care-mi sunt sentimentele, cât de încâlcite-mi sunt gândurile de când toamna a venit. Și-aș vrea să te rog să mai stai, măcar înc-o seară, măcar înc-o zi, măcar „te iubesc” s-apuc să-ți mai zic. Tare-mi pare că între noi s-a pus o barieră de neînțelegeri. Și tare-aș vrea să mă înșel, dar parcă vântu-i mai rece în ultimele zile și parcă nici ochii nu-ți mai sunt așa calzi.

4 spre 5, 1 spre 2

Leave a Reply

