?!.

de ce să nu mai scriu. de ce să nu mai scriu ? de ce să nu mai scriu !

Nu sunt sigură ce semn de punctuație trebuie să pun la finalul „de ce să nu mai scriu”. M-am simțit prea puțin pregătită în ultimul timp, am simțit că nu am nimic special în ultimul timp. Dar am primit totuși o șansă să demonstrez că nu este așa. Și am de gând să o fac, dar oare… ar trebui să scriu în continuare ?

Sunt mai aproape de a-mi îndeplini visul decât eram ieri. Și sunt mândră de asta. Foarte mândră. În același timp simt că am o responsabilitate mult mai mare acum, că va trebui să muncesc mult mai mult decât am făcut-o până acum. Și asta mă bucură, sincer, dar sunt atât de obosită acum.

Sper că o noapte de somn liniștit, după atâtea luni de stres mă va face să mă bucur și mai mult mâine de reușita de ieri, de azi, din ultima vreme.

?!.

Leave a Reply

