trecut vs viitor

Pentru câteva secunde m-am oprit. Nu te mai recunoșteam. Nu mă mai recunoșteam. Cine suntem și pe ce muzică dansăm ? Obișnuiam să iubesc superioritatea din zâmbetul tău și găseam fericire în privirea ta atât de stranie pentru ceilalți. Azi îmi ești un necunoscut. Azi nu-mi mai ești nimic; poate doar trecut.

Pentru câteva minute am început să merg. Încet, nesigur. Nu știam unde merg. Nu știam unde trebuie să ajung. Către cine mă îndrept și ce voce aud în tot timpul ăsta ? Îți caut brațele de fiecare dată când mi-e teamă, de fiecare dată când mă pierd, căci lângă tine mă regăsesc. Azi mi-ești mai mult decât ieri, azi cred că-mi ești mai mult decât prezent, simt că-mi ești viitor.

trecut vs viitor

Leave a Reply

