tot

Mă-sprijineam în mâna tremurândă,

admirându-ți zâmbetul;

nu te-am văzut niciodată zâmbind așa,

nu te-am văzut niciodată atât de fericit.

 

Și-n momentul acela mi-am dat seama că

puțin îmi pasă ce o să fie mâine, poimâine,

sau chiar peste-o lună,

cât timp ești

TU.

 

Nu ți-am spus niciodată cât de mult

îmi plac ochii tăi, nici cât de mult îmi doresc

să-ți văd zâmbetul sincer.

Mi-a fost frică, dar nu-mi mai este,

ești mai mult decât merit,

ești mai mult decât mi-am dorit,

ești tot.

tot

Leave a Reply

