17.nu.

Dragul meu drag fără inimioară în telefon,

Poate că o să ți se pară ciudat că aleg să-ți scriu, când ești așa aproape de mine, dar ai spus-o chiar și tu, mă descurc mai bine cu cuvintele atunci când sunt scrise.

M-ai cuprins în brațele tale și ai încercat să afli ce s-a întâmplat, știu, știu că am greșit când am întors capul în cealaltă parte și am păstrat tăcerea. Parcă în seara asta licuricii nu mai au niciun farmec. Sau mi se pare mie ?

Nu pot să vorbesc. Nu știu de ce, dar ceva mă oprește. Nu mă înțelege greșit, nu este vorba despre tine, este vorba despre mine; parcă mi s-a închis ușa pe dinafară și nu știu cum să ies și să o deschid. Am rămas blocată înăuntrul propriului meu labirint și nu mai știu să ies.

Acum că mă gândesc mai bine, poate că o să-ți pun totuși inimioara aia lângă nume; nu pentru că brusc simt că e nevoie de ea, ci pentru că poate ar fi trebuit de mult timp să fie acolo. Dar stai. Asta chiar n-are nicio importanță. Nu pot să mă înțeleg. De ce mă pierd în detalii nesemnificative ? De parcă mintea mea evită intenționat adevăratele probleme.

Ți-am pus inimioară. Nu știu dacă să-ți zâmbesc sau nu, poate că ar arăta fals acum, nu simt că aș putea avea un zâmbet sincer, deși pe interiorul meu zâmbesc. De obicei mi-e mult mai ușor să scriu, acum… e greu. Parcă nimic nu are sens, parcă nu am reușit să-ți spun nimic din ceea ce am vrut să-ți spun.

Îmi pare rău că nu sunt cea mai plăcută companie acum, îmi pare rău că poate nu știu să fiu o companie plăcută prea des, dar crede-mă, dacă de ceva sunt sigură.. adevărul e că sunt sigură că îmi ești mai mult decât drag.

 

17.nu.

One thought on “17.nu.

Leave a Reply

