așa arată fericirea

Ascultam cu atenție stropii care se loveau violent de asfalt; era prea de dimineață pentru mine așa că purtam o discuție imaginară cu tine, ținând ochii închiși. M-am trezit întrebându-te ce-ți dorești cel mai mult să faci când vremea e așa. Cât de mult mi-aș fi dorit să am curajul să te întreb cu adevărat asta, iar răspunsul meu imaginar să fie înlocuit cu ceva real, cu adevăr.

Într-o dimineață ploioasă de iunie îmi doresc doar să mă pot bucura de prezența ta, să regăsesc culoarea cerului senin în ochii tăi și să-ți zâmbesc tăcut îmbrățișându-te.

așa arată fericirea

Leave a Reply

