primii fiori

Îți scriam ieri că „fericire” nu este un cuvânt destul de complex pentru a descrie starea mea actuală. Nu știu ce mi-ai făcut, cum ai reușit să treci de barierele pe care le-am pus cu atâta grijă la intrarea sufletului meu. Zâmbeam sfios astăzi când mi se spunea că m-am schimbat în ultima vreme; nu știu, dragul meu, nu știu cum să explic ce mi se întâmplă, nu înțeleg nici eu prea bine, căci dintr-odată mă simt atât de norocoasă.

Nu vreau să crezi că simt vreo obligație față de tine pentru că mă iubești, poate că o să îți lase un gust amar ce-ți voi spune acum, dar nu mă simt datoare față de nicio ființă care mă iubește. Nu știu de ce, poate că este o problemă la mine, dar cred că am dezvoltat o anumită insensibilitate, deși cred că este prea mult spus insensibilitate; cred că mi-am construit un scut care a ajuns să mă definească. Așa că nu, nu mă simt datoare față de tine, nu simt că ar trebui să am un comportament mai special față de tine pentru că mă iubești. Toate acțiunile mele sunt dictate de sentimentele mele, nu de ale tale.

Să nu încerci să mă schimbi.

primii fiori

5 thoughts on “primii fiori

Leave a Reply

