gone,gone,gone

Mă jucam pierdută-n părul tău când deodată am văzut un fir alb. Fără să stau pe gânduri, l-am smuls, știu cât de mult te sperie trecerea timpului, chiar dacă nu mi-ai mai spus nimic în ultima vreme, știu că te gândești neîncetat că ai prea puțin timp. M-ai întrebat încruntat, dar cu un zâmbet reținut de ce am făcut asta, iar eu ți-am răspuns că vreau să am o parte din timpul tău cu mine, mereu. Probabil că ți s-a părut ciudat, dar chiar am vrut să îți ascund faptul că îmbătrânești; vreau să te păstrez așa cum te-am cunoscut, deși știu că sunt naivă, că adevărul este că îmbătrânești. Oh, dar ăsta este un cuvânt cu prea multă greutate, încă ești tânăr, încă suntem atât de tineri și mai avem atâtea de învățat, mai avem atâtea de trăit. Uneori mă întreb dacă nu am fost cumva făcuți unul pentru celălalt, atât de compatibili în incompatibilitatea noastră. Mă întreb cumva dacă nu ești tu motivul pentru care încă mai visez, motivul pentru care mai cred.

Într-o bună zi te voi regăsi, iar atunci nu știu dacă-ți voi mai putea smulge firele albe de păr, ca nu cumva să te las fără vreunul. Dar chiar și atunci, vei fi același adolescent naiv pe care l-am iubit, căruia i-am făcut clătite într-o frumoasă zi de primăvară, celui căruia i-am cântat doar jumătate din melodie pentru că am uitat restul acordurilor, dar care m-a aplaudat de parcă aș fi susținut un adevărat concert. Pentru că ai fost mult mai mult decât pot descrie în câteva rânduri, pentru că ai fost mai mult decât realizez eu că ai fost.

Dar trebuie să renunț la tine pentru că acum sunt atât de confuză încât nu mai pot amesteca sentimente.

gone,gone,gone

Leave a Reply

