zi ploioasă

Îți spuneam cât de mult îmi place ziua aceasta. Nu știu dacă m-ai auzit, sau dacă m-ai înțeles. Îmi place atât de mult ziua asta pentru că mă pot bucura de cana de cafea, de ploaie și de ultimul capitol din carte singură. Fără tine. Fără să simt că lipsește ceva. Nu ți-am căutat privirea astăzi, am vrut să-ți cer să mă ierți pentru asta, dar nu cred că ar mai trebui să-mi cer vreodată iertare pentru sentimentele pe care le am. Am greșit de prea multe ori când ți-am cerut să mă ierți pentru că te iubeam. Nu am greșit cu nimic, poate doar cu faptul că ar fi trebuit să te iubesc în tăcere.

Astăzi nu mai ești parte din mine, nu te mai simt așa. Și știu că mi-ai spune „Totul e trecător, oricum nu e prea mare diferență cu mine sau fără mine, găsești repede pe altcineva.” sau ceva de genul ăsta. Să mă scuzi că nu îți scriu frumos astăzi, dar nu simt să o fac așa. Simt că trebuie să scriu despre liniștea pe care mi-o oferă momentele acestea de singurătate.

Aș fi ipocrită dacă nu aș recunoaște că ești prezent în gândurile mele. Nu-mi plac minciunile. Așa că da, îți voi spune că mă gândesc la tine, dar nu te voi căuta, căci trebuie să păstrez distanța. Tu nu mă iubești. Iar eu nu-ți pot fi doar prietenă acum. Îți doresc tot binele din lume, îți doresc să reușești, să fii un luptător, să fii tu. Dar eu nu îți pot fi alături acum, și nici nu cred că vrei. Nu ai sugerat că mi-ai simți lipsa. Nu ai sugerat că îți lipsește prietenia noastră.

zi ploioasă

Leave a Reply

