2 martie.2.

Dragul meu drag,

 

Ți-am scris atât de multe scrisori pe care probabil că nu le vei mai primi; intenționam să aștept momentul potrivit, dar se pare că nu există așa ceva când vine vorba despre noi. Nu o spun cu regret, căci momentele pe care le-am avut au fost mai mult decât perfecte; au fost sincere, neplănuite. Te-am iubit foarte mult, încă o fac, ți-am mărturisit-o de atâtea ori în ultima vreme, însă te încăpățânezi să nu observi. Te înțeleg, nu te judec și nu mă supăr. Nu aș putea să-ți fiu mai recunoscătoare decât îți sunt acum pentru toate momentele în care mi-ai fost alături, pentru toate cuvintele potrivite (dar mai ales pentru cele nepotrivite). Îți mulțumesc pentru toanele tale care mă fac să mă îndrăgostesc în fiecare zi un pic mai mult, chiar când sunt pe punctul de a spune că mai mult de atât nu se poate.

Aceasta nu este o mărturisire. Nu asta intenționez să fie. Și poate că nu vei citi niciodată aceste rânduri. Nici nu îți voi vorbi despre ele –ceva îmi spune că nici tu nu vei vorbi despre ele dacă le vei citi, dar din nou, nu mă supăr.

Știi, dar păstrezi tăcerea. Câteodată îți surprind zâmbetul jucăuș și mă conving de asta. Câteodată privirea ta îmi spune că ar trebui să rămân în banca mea. Acolo voi rămâne –însă zilele se scurg, nu mai e mult.

Știu doar că te voi revedea. Nu-ți promit nimic, căci cineva mi-a spus să nu mai fac planuri. Eu ți-am spus să nu mai faci planuri atunci –îți mai amintești ? Ți-am spus să trăiești momentul. Asta îmi spun și îți spun și ție acum. Să te bucuri, să lupți, să fii fericit. Să nu te întristezi pentru lucrurile pe care nu le poți schimba și să nu te întristezi dacă ne vom pierde pe parcurs –cândva poate că ne vom regăsi.

 

                                                                           A ta, de nici nu mai țin minte când până când va fi să fie, L.

2 martie.2.

Leave a Reply

