mărturisire

http://www.rainymood.com/watch?v=aqsL0QQaSP4http://www.rainymood.com/watch?v=aqsL0QQaSP4

 

Încerc să-mi ascund dezamăgirea din glas și ochi doar pentru că nu aș putea să-ți explic cât de mult mă rănești. Nu aș găsi cuvintele potrivite pentru că nici nu există unele, nu aș ști să-mi exprim sentimentele, căci niciodată nu am fost prea bună la asta.

Azi-dimineață am zâmbit când m-a trezit sunetul ploii. Sunt îndrăgostită de zilele ploioase, iar în zilele ploioase sunt și mai îndrăgostită de tine. Toate picăturile astea adunate formează un ocean între noi, iar mie mi-e frică să înot când nu ești lângă mine.

Nu te mai pot privi în ochi și nici nu vreau, căci ți-ai da seama că mă doare. Nu vreau să știi asta.

Dragul meu, sunt atât de tristă astăzi și nici măcar nu ți-o pot spune.

mărturisire

Leave a Reply

