prim

Am fost hotărâtă să nu mai scriu până când nu îmi voi face ordine în gânduri. Am tot așteptat, am tot încercat. Nu am reușit. Efectiv, gândurile-mi sunt o învălmășeală de idei ce nu pot fi organizate.

Am vrut să scriu de Crăciun, am vrut să urez tuturor sufletelor frumoase de pe aici un Crăciun fericit, dar am fost prea obosită. Am vrut să scriu de Anul Nou o urare călduroasă, dar am fost eu prea rece. Să scriu despre ce-mi doresc în anul 2016 și toate schimbările pe care „le voi face” am refuzat categoric.

Așa că mă aflu acum, aici, scriind despre nici-eu-nu-știu-prea-bine-ce, dar cred că am lipsit prea mult timp, cred că am uitat să-mi las gândurile să se liniștească pentru câteva momente măcar.

Mi-e greu să mă mai deschid. Chiar și așa, în fața unei „foi de hârtie” și nu știu de ce. Nu știu când și de ce am încetat să mai scriu așa cum o făceam înainte.

Am prea multe idei, și credeți-mă, am atâtea idei frumoase, dar simt că mă exprim ca un copil de clasa a V-a. Aș scrie despre frumos, aș scrie despre prietenie, aș scrie despre viață. Dar rămâne mereu acel „aș”. Pentru că mi-e frică. Pentru că sunt o lașă. Am spus-o.

prim

Leave a Reply

