*căci e ceață*

Am încetat să mă întreb când ai ales să te oprești din a mă iubi,

tu, scumpă iluzie a adolescenței mele,

Căci n-am știut dacă voi putea suporta adevărul,

așa cum doar tu, crud dictator al inimii tale,

ai fi putut să-l spui vreodată .

Dintre toți –

pe tine te-am ales.

Dintre toți –

pe tine am vrut să

te iubesc.

Dar dintre toate,

tu chiar pe mine m-ai

ales

pentru a mă îndepărta.

Nu ți se pare că ne-am jucat cu sentimente de parcă ar fi fost piese de lego ?

Nu ți se pare că e prea multă tristețe într-o poveste ce avea să fie despre doi îndrăgostiți  ?

Nu ți se pare ție, tu, gust amar al tinereții mele, că am uitat ce ar fi trebuit să fim ?

*căci e ceață*

Leave a Reply

